تنهای تنها

اس ام اس

گفت قدم بزنیم؟؟؟

گفتم میدونی که!

خندید و گفت برای همین پرسیدم

چون میدونم همیشه عاشق قدم زدنی

لبامو کمی آوردم بالا و گفتم

نه!

عاشق قدم زدن نیسم

عاشق قدم زدن باتوام♥

اینا خیلی فرق دارن باهم

گفت خب حالت بریم؟

تاآخر این خیابون...گفتم بریم

قدم به قدم

قدم من با قدم تو

گفت قبول...

قدم من با قدم تو♥

توهمین حال و هوا بودم که نگاه های سنگین آدم ها منو به خودم اوورد...

یه نگاه به این ور،

یه نگاه به اون ور...

نه کسی بود نه صدایی...!!!

خندیدم از ته دل...

شایدم میخواستم گریه کنم...

دیوونه شدم نه؟؟؟ این روز ها چقدر الکی فکر میکنم که هستی...اما هستیااا!!!

صداتو میشنوم...نگاتو میبینم...هستیاااا!!!

بی تفاوت به نگاه مردم شروع کردم به قدم زدن...

اما...

تنها...

تنها...

تنها...

بی قدم ام با قدم ات...♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت23:19---29 آبان 1393
سلام .
وبلاگت خیلی قشنگه .
لینک شدی .
توهم منو لینک کن ممنون .

خیلی خوبه وبلاگت واقعا میگم
پاسخ:سلام ممنون نظر لطفته باش حتما


Morad
ساعت18:50---29 آبان 1393
سلام وبت عالیـــــــــــــــــــه میدونستی
به منم سر بزن باشه
با تبادیل لینک موافقی
منو لینک کن خبم کن لینکت کنم
دل باخته تنها
delbakte.loxblog.com


atrisa
ساعت18:29---29 آبان 1393
دست هایم را محکم تر بگیر ...
من هنوز هم نمیخواهم ..
تورا به دست خاطــــــــــ ـرات بسپارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 ا 17:58 نويسنده : ♥*δɧįƔД*♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.